Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

wtorek, 10 lipca 2012

egzaminowo...

Witam wszystkich po długiej przerwie. Mam nadzieję, że uda mi się teraz zacząć coś tworzyć a co za tym idzie częściej tu zaglądać :) Nie miałam zbytnio czasu ostatnio na blogowanie, tworzenie ogólnie to nie miałam czas na nic gdyż ważny egzamin był przede mną na którego zdani baaardzo mi zależało... no i muszę się pochwalić że się udało a jak :) he he
Dzisiaj trochę zbieraniny tego czego jeszcze nie przedstawiałam a gdzieś tam kiedyś stworzyłam...

...zaczynam kolczykowo...
początek niewyraźny ale dalej będzie lepiej :)

... kolejne fiolety, tym razem pastylkowe...

 ...dalej bordo...

 ...letnio, kolorowo pomarańczowo :)...

 ...niebiesko-różowe...

 ...słupkowo-różowe...

 ...szkło weneckie lazurowa zieleń...

 ...malutkie wkrętki serduszkowe powstały do TEJ bransoletki...

 ...niebieskookie...

 ...bardzo malutkie żółte kuleczki z zielonymi kwadracikami...

 ...równie małe jak poprzednie- róż z szarym...

 ...jakiś czas temu spróbowałam także sił w pierścionkach, a oto efekty...

 ..kolejny bardziej kolorowy...

 ...nie może także zabraknąć shamballa...

 ...czarny sznurek i czerwone kuleczki...

 ...różowy z szarymi kamyczkami...

 ...i na koniec niebieski z żółtymi znacznie mniejszymi...

 ...a tak się prezentują wszystkie razem :)... 
nie wiem jak Wam ale mnie osobiście podoba się jak jest ich więcej na ręce...
pozdrawiam wszystkich i do szybkiego zobaczenia
PA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)