Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

poniedziałek, 25 czerwca 2012

debiut :)

Witam wszystkich. 
Dzisiaj chciałabym pokazać mój debiut w bransoletkach shamballa. Widziałam takie cuda już na innych blogach i baaardzo mi się spodobały tak więc postanowiłam spróbować... a oto i efekty...
...jako pierwsza powstała oto ta bransoletka, niestety miałam za krótki sznurek i trzeba ja wiązać na ręce...


...kolejna jest już bardziej podobna do splotu shamballa...


...ta natomiast wyszła trochę malutka, ale będzie pasować na każdą rękę bo jest rozciągliwa...


...jako ostatnia różowa z większymi kamykami...


...a tutaj wszystkie razem na ręce...


...prawdziwe bransoletki shamballa zawierają specjalne kamyczki, ale moje i tak mi się podobają :D


a Wy co powiecie?? 
Powstanie ich chyba trochę więcej :)
pozdrawiam PA

4 komentarze:

  1. śliczne :) Ja próbowałam ale mi się skręciła z jakiegoś niewiadomego powodu :/ Jedyne co mi nie do końca pasuje na mój gust to za cienkie sznurki, jakoś bardziej podobają mi się z grubszych, ale to moje subiektywne upodobanie ;)
    pozdrawiam i czekam na więcej :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początki były trudne także wszytko mi się skręcało i wychodziło nierówno... ale ciągle się uczę...co do szerokości sznurków to tak jak napisałam to jest mój debiut może kolejne bardziej przypadną Ci do gustu. Pozdrawiam

      Usuń

Witam w Agneskowopl :)