Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

środa, 25 kwietnia 2012

Nowe życie mojej suszarki :)

Witam wszystkich zaglądających i oglądających ;) 
Jakiś czas temu po długotrwałym... i nadal niekończącym się remoncie wygrzebałam moją stara suszarkę do naczyń hmm..swoje już przetrwała i już miała przejść spokojnie na emeryturę :) aż tu nagle coś mnie ruszyło i postanowiłam dać jej nowe życie :)
Na początku trzeba było zedrzeć z niej stara farbę... wbrew pozorom nie jest to ani łatwe ani szybkie. Tym bardziej że moim profesjonalnym sprzętem opalającym była "maszyna" podobna do suszarki do włosów :)


...oraz noża... 


a oto i sama suszarka...w trakcie liftingu :)


...najgorzej było wydrapać farbę pomiędzy szczebelków yhh
już nawet było parę chwil załamania....


a efekt końcowy już wkrótce :)
pozdrawiam 
miłego słonecznego dnia życzę a raczej popołudnia o Nas dzisiaj słoneczko zapomniało i bardzo dokładnie się schowało...
PA

2 komentarze:

  1. suszarka jest fantastyczna!!! oczyma wyobraźni już widzę ją przerobioną na stylową półeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no a teraz ponowne malownie by nie zardzewiała i bedzie jak nowa !!! moze na czerwono??

    OdpowiedzUsuń

Witam w Agneskowopl :)