Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

czwartek, 26 kwietnia 2012

kolorowo...letnio...słonecznie :)

Dobry wieczór wszystkim :)
Dzisiejszy post miał być wyjaśniający co w końcu stało się z moją nieszczęsną suszarką ale postanowiłam przytrzymać Was trochę w niepewności i pokazać moje kolejne "twory" kolczykowe. Jakoś tak dłubię cały czas w tych koralikach i nie umiem się oderwać. Mam mnóstwo pomysłów na sutaszowe twory, ale koraliki nie pozwalają mi o sobie zapomnieć :)
tak więc na pierwszy plan idą...

...różowe...

 ...kolejne złote, są bardzo lekkie gdyż złote koraliki są zrobione ze sznurka...

 ...kolejne różowo-dyskotekowe...

 ...niebieskie kwadraty...

 ...żółta spectra z malowanymi szklanymi koralikami...

 ...niebieskie jajko ;) przepraszam za jakość zdjęcia...

 ...zielone kule jakby malowane...

 ...jak wyżej ale tym razem w różu...

 ...niebieskie kostki bardzo małe ale bardzo mi się spodobały...

 ...pastylkowe fiolety...

 ...tym razem kostki szafirowe...

 ...a na koniec trochę muzycznie...fioletowe nutki ;)...

Wczoraj narzekałam na brak słoneczka, ale za to jak dzisiaj się pojawiło to było baaaardzo przyjemnie...i aby nie zapeszać ale poczuło się LAAAAATOOOOOO!!!:)
pozdrawiam i dziękuję za zaglądanie i komentowanie, choć komentarzy u mnie jak na lekarstwo ale te które otrzymuję przywracają mi sens tego co robię dziękuję :*

2 komentarze:

  1. świetne kolczyki :)
    Zastanawiam się co będzie z tej suszarki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolczyki nr jeden - jestem na tak! :) / jesli chcesz zareklamowac bloga zapraszam tutaj --> http://zareklamuj-bloga.blogspot.com/ pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

Witam w Agneskowopl :)