Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

środa, 12 września 2012

misz masz

A co tam dzisiaj taki mały misz masz czyli wszystko w jednym :) 
U mnie nareszcie się trochę rozpadało bo sucho już było że ho ho. 

...na początek kolczyki i bransoletka wykonane na żyłce całość bardzo lekka (pomimo tego iż kolczyki są dość długie) i ładnie się prezentuje ...

 ...następne czarno granatowe koła...

 ...kolejne panterki tym razem w bieli...

 ...kolejne moje eksperymentowanie :) zielone koraliki zakończone żółto-złotym koralikiem spectra...

 ...znowu na zielono ale tym razem z żółtymi szklanymi koralikami w kształcie rombów...

 ...maleńkie żółte kółeczka...

... różowe druciaki...

 ...faliste płatki róż z tęczowymi koralikami...

 ...przepiękne kamyki sawovskiego zakończone pięknie mieniącymi się diamencikami- zdjęcie fatalne ale prezentują się superowo...

 ...czerwone serduszka swarovskiego...

 ... i  przyszła kolej na bransoletki tak więc w różu...

 ...czarno czerwone specrty...

 ...koralikowa bransoletka pleciona...

 ...tak prezentuje się na dłoni...

 ...także pleciona ale tym razem w odcieniach zieleni...

 ...w całości...

 ...tym razem kwadratowe kamyczki...

 ...taki mały misz masz fioletowe spectry oraz cracle a także malowane szklane koraliki...

 ...skromnie ale efektownie :) szary sznurek i zloty koralik spectra...

 ...czerwone szklane koraliki oraz spectry czarny i czerwone :)...

 ...ta jest szczęśliwą posiadaczką pewnej małej Królewny i chyba się jej podoba :)...

To na tyle tego mojego misz masz-u mam nadzieję że Was nie zanudziłam :)

pozdrawiam PA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)