Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

sobota, 15 września 2012

...

Dzisiaj przedstawię kolejne ozdoby do włosów które powstały jakiś czas temu...
Zapomniałam również przywitać nową obserwatorkę wśród mojego jakże skromnego ale za to zacnego grona :))))) także czynię to teraz WITAM  :)

Na początek małe kwiatuszki niebiesko fioletowe całość zamocowana na wsuwce czeka na właścicielkę :)

 Błękitno - srebrny kwiatek

 Złoto z zmatowionym brązem

 Złoto - pomarańczowa gwiazdka

 Czarna gwiazdka z dwukolorowymi koralikami

 Fioletowo - złoty kwiatek

 Biało - bordowy

 Srebrna gwiazdka z zielonymi koralikami

 Srebrno szary kwiatek

 Srebro z błękitem

Na razie to tyle tych moich ozdobowych tworów :) ponieważ znowu wynalazłam coś innego i zaczynam nawet coś tworzyć a efekt tych moich "tworów" mam nadzieję że już wkrótce
pozdrawiam PA


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)