Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

wtorek, 6 grudnia 2011

mikołajkowo...

Dzisiaj witam Mikołajkowo.
Oj me dziecko to otrzymalo tyyyle prezentów i slodyczy, że chyba ten Mikołaj to był bardzo silny hi hi hi. Troche gości u Nas było, trochę Mikołajów nas odwiedziło. Mniejszych i większych ;) No ale do sedna temamt taki niepowiązany z treścią ale co tam dzisiaj Mikołajki i tyle ;P
...i tak na tą okazję powstały takie kolczyki sutaszowe

niestety nie chce mi sie juz walczyc z moim kompem i zdjęcia znowu są odwrotnie yhh!!! juz nie wiem czemu tak się dzieje. Wszystkie zdjęcia mam zapisane "na płasko" a mój komp oczywiście ma swoje zdanie :)

mam nadzieję jednak że uda się Wam pooglądac co nieco :)
A i żeby nie bylo ja tez dostałam prezent od Mikołaja hi hi hi
dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)