Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

piątek, 9 grudnia 2011

brak czasu :(

Witam.
Trochę mnie tu nie było ale juz jestem:) Mam jakos ostatnio coraz mniej czasu i jakis ten dzień staje sie krótszy... Dlatego udało mi się "stworzyc" tylko pare par kolczyków a oto i efekt :)

... na pierwszys ogień idą różowe kosmitki... a nazwa wzięła się stąd że kamyczki przypominają mi statki kosmiczne hi hi hi... ah ta moja wyobraźnia :P

...kolejne niebieskie kwadraty w rzeczywistości są fajniejsze i pięknie się prezentują...


... no i zaczyna sie rurkowo :P wersja z "rurkami" (jest to tylko i wyłącznie moja wlasna nazwa) prezentuje się z dwoma na pierwszy rzut oka podobnymi kamykami jednakże te pierwsze maja kamyki dwu-kolorowe...


...te natomiast są jednokolorowe...


...no i już pokazywane we wczesniejszym poście takie oto dwu kolorowe...
czarne juz kiedyś były prezentowane ale nie miały dołożonych kamyczków tylko sprężynki...


...kolejne kolorowe tak samo jak i czarne widnieją dzisiaj z kamykami..


...a to jest nowośc :) moja koleżnaka bardzo chciała miec je w wersji  czerwonej no i oto i są...


... białe w nieco mniejszym formacie. gdyz są nieco mniejsze objętościowo od poprzednich...


... i niebieskieeeeee
jakoś najbardziej przypadły mi do gustu hmm... chyba dlatego że lubie ten kolor :) objętościowo takie same jak białe też nieco mniejsze :)...


...a tu wersja niebieska ale maxiiii czyli tzw xxx...
zdjęcia specjalnie ułożyłam jdno pod drugin żeby widziec jaka jest między nimi różnica. Te na dole są o dwa "numery" większe hi hi


to na tyle tego dobrego.
Niemyslcie że zapomniałam o sutaszach caly czas cos dziergam niestety na końcowe efekty trzeba jeszcze troche poczekac :)
pozdrawiam wszystkich
dobranoc
ps. to mój najdluższy post jak dotychczas hi hi hi
mam nadzieję że Was nie zanudziłam :D

1 komentarz:

Witam w Agneskowopl :)