Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

środa, 14 grudnia 2011

ktos mi chyba kradnie czas :)

... Ja już nie wiem jak to jest ale tego czasu to ja mam coraz mniej. Te dni uciekają jak szalone.
Na dodatek jak już zaczne cos sutaszowac to znowu zabraknie mi materialu na dokończenie i muszę czekac aż dojdzie. Także jestem na etapie koralikowania a dzisiaj branzoletkowo- kolczykowo :)

...pierwszy komplet taki bardzo delikatny miałam już podobny ale z czarnymi kamyczkami, ostatnio musiałm nawet stworzyc szesc kompletów :) pozdrawiam przyszłe właścicielki :)...


...kolejny taki bardzo jesienny chyba ale jakos mi sie spodobał :)chociaż na poczatku nie byłam do niego przekonana...


...ostatni komplecik podbił moje serce :)
tak szczerze to trochę się zastanawiałam jak to wogóle będzie wyglądac to zestawienie kolorystyczne ale chyba wyszło ok...


to na tyle tego kompletowania
dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)