Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

poniedziałek, 12 grudnia 2011

bo to wciąga :)

Tym razem witam wieczornie :)
...no wciąga i to bardzo a chodzi mi o kolczykowanie :) jak juz sie wpadnie w "trans" to powstają takie wynalazki :)

...Na pierwszym planie dzisiaj pasiaki a takie czarno - czerwone i bardzo malutkie.... 


...kolejne zielone kule, a w tle jeden z prezentów mikołajkowych mego dziecka :)...



...znowu pasiaki ale tym razem zielono - fioletowe ale tez tych samych rozmiarów co poprzednie...


....srebrne koła... na początku wogóle nie miałam pomysłu co z nich wytworzyc i trochę swoje odleżały ale wpadłam na taki pomysł i sa :)...



...nastepne niebieskookie...


...brązowookie...
 

...i takie małe mieszańce...


już w mojej glowie tworzą sie kolejne pomysly i to nie tylko kolczykowe ale jak juz znajdę gdzieś tem potrzebny mi czas to wszystko obiecuje pokazac :)
dobranoc


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)