Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

środa, 5 czerwca 2013

plecionki.....

Witam wszystkich. 
U mnie pogoda za oknem fatalna :( pada i zimno, gdzie to słoneczko się znowu schowało!? Nawet moje Dziecię ma już dość tej pogody bo tylko .."pada i pada". Na poprawienie nastroju trochę kolorów prezentowanych w "plecionkach". 

...na początek coś nowego na moich stronach, a mianowicie pleciony pierścionek...ten powstał jako pierwszy :)...

 ...jest dość szeroki ale ogólnie nie poszło źle...

 ...kolejny z czerwonymi koralikami jest już mniejszy i pasuje przynajmniej na moje paluszki :)...

 ...sam wzór nie jest niestety mój a zaczerpnięty z internetu z tej oto strony TU...

...kolejne plecionki już dobrze znane ale trochę zapomniane koralikowe bransoletki...

 ...ta wykonana z zielonych koralików cracle połączonych z perełkami i złotymi koralikami seeds..

 ...tutaj połączenie błękitu z różem i fioletem...

Pozdrawiam wszystkich z ponurego deszczowego zakątka :(
Przypomnijcie słoneczku, jeśli jest u Was aby także do mnie zajrzało :)
PA

1 komentarz:

  1. Bardzo łądne plecionki ;) Kolorowe ;)
    U mnie dzisiaj słońce było, ale na przemian z deszczem i burzą...

    OdpowiedzUsuń

Witam w Agneskowopl :)