Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

piątek, 3 maja 2013

różnosci

Witam.
Majówka coś nam  w tym roku zrobiła lekkiego psikusa. Nie wiem jak w innych częściach kraju ale u Nas jest fatalnie...deszczowo...zimno... nawet się nie chce z domu za bardzo wychodzić :( Nasze plany rowerowe legły w gruzach ale co tam może jeszcze doczekamy się słoneczka do końca tego weekendu. 

Dzisiaj jak w temacie trochę różności :) 
Zaczynam od sutaszowej bransoletki... koraliki spectry połączone z perełkami...
...góra...:)


 ...kolejne to sutaszowe kolczyki jak widać nie bardzo udane-powód... tak więc jak w etapie końcowym podklejam całość filcem to zawsze się mi przedobrzy tego kleju yhhh on potem wypływa i "faluje" moje koraliki :(
przed podklejeniem efekt podobał mi się bardzo. Całość jest dość duża to dla miłośniczek większych kolczyków...

 ...kolej na bransoletkę... bransoletka jak widać na żyłce zapinana na karabińczyk... 

...kolejna forma ta sama tym razem jednak wersja inna kolorystycznie i koralikowo :)...

 ... i na koniec takie dość eksperymentowe kolczyki :) połączenie małych perełek z koralikami cracle...

To na tyle na dzisiaj. 
Pozdrawiam wszystkich i słonecznego końca długiego weekendu życzę...
Może macie trochę słoneczka na zbyciu? Wyślijcie je do mnie :)
PA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)