Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

wtorek, 5 lutego 2013

starość ;))

Witam serdecznie. 
Muszę się pochwalić ostatnim stwierdzeniem mojego Dziecka, które powiedziało mi "że jest za stare aby się bawić..." i może nie było by w tym nic dziwnego gdyby nie to że to moje "dorosłe" już dziecko skończyło 2,5 roku :) Ale kto ma lub miał w domu tak wiekowe dziecko wie o czym mówię... czasami potrafi zaskoczyć takim tekstem, że człowiek nie wie co ma powiedzieć :) Ale tak mi się wydaje, że wszystko dopiero przede mną he he he. 
Przechodząc do sedna dzisiaj mam do pokazania dwie pary kolczyków sutaszowych.

...pierwsze czarno-białe z masa perłową pośrodku i białymi perełkami, przyglądając się nieco uważniej można zobaczyć także że brzegi zostały obszyte szklanymi koralikami...kolczyki są bardzo małe ale chyba dość ciekawe...

 ...kolejne to czysty eksperyment twórczy he he. Wyszły tak jakoś spontanicznie i oto efekt... połączenie różnego rodzaju odcieni zieleni z żółtymi wręcz złotymi koralikami...
To na tyle dzisiaj.
Pozdrawiam Wszystkich PA

2 komentarze:

  1. świetny tekst Twojego Maleństwa ;) Uwielbiam słuchać opowieści o "mądrościach" dziecięcych ;)
    Kolczyki bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ... bardzo udane eksperymenty ... ciekawe kształty i zestawy kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w Agneskowopl :)