Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

czwartek, 24 stycznia 2013

nowości

Witam wszystkich zaglądających i nie tylko :D 
Dzisiaj trochę nowości, może nie będzie to coś bardzo twórczego i skomplikowanego ale jakiś czas temu pewna młoda Dama zechciała mieć bransoletkę LILOU (mam nadzieje że dobrze napisałam). Nie miałam pojęcia jak takowa bransoletka wygląda a co dopiero jak ją zrobić... minęło jednak troszkę czasu i przypomniało mi się o owej niewiedzy. Okazało się że wykonanie jest banalne a oto i dwie (jak na razie) poczynione tworki :D
jedna z zawieszką kity a druga z kwiatuszkiem... jeśli tylko zdobędę inne zawieszki produkjca ruszy pełną parą :)

A  żeby nie było że się rozleniwiłam to na koniec takie oto sutaszowe kolczyki...
róż z fioletem...
pozdrawiam PA

3 komentarze:

  1. piękne bransoletki i kolczyki ;) chciałam ci bardzo podziękować za przesyłkę, dotarła do mnie w zeszłym tygodniu, a dzisiaj musiałam pochwalić się u mnie na blogu ;)
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja chcę tą bransoletkę!!:)/edyta

    OdpowiedzUsuń

Witam w Agneskowopl :)