Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

środa, 24 października 2012

Witam wszystkich wieczorną porą :) Pogoda za oknem u mnie bardzo jesienna szaro buro i ponuro. Trzeba zatem poprawić sobie trochę nastrój kolorami a jak :)

Na początek trochę mało kolorystycznie taki oto komplecik naszyjnik + bransoletka + kolczyki. Bransoletka i naszyjnik pleciony na żyłce. kolczyki z biglami posrebrzanymi. Jest to mój pierwszy tego typu komplet i pewnie nie dość doskonały ale mam nadzieję że kolejne będą lepsze :) 

 Naszyjnik również pleciony na żyłce w bardziej jesiennej kolorystyce. Niebawem do kompletu powstanie także bransoletka.

 Turkusowa bransoletka z kolczykami. Bransoletka regulowana. 

 Kolejna bransoletka tym razem nieco sztywniejsza na drucie ale także z możliwością lekkiej regulacji. Kolczyki na podstawie koła.  

 Ten komplet powinien nieco ożywić, bo w dość intensywnych kolorach. Bransoletka na gumce + kolczyki.

 Pokazuję już shamballe w formie hurtowej :) pierwsza z mieniącymi się koralikami (niestety jakość zdjęcia pozostawia dużo do życzenia). Druga z znanymi już koralikami cracle. Trzecia z czarno białymi perełkami. Czwarta z szklanymi zielonymi koralikami oraz ostatnia z kulkami ażurowymi oraz szklanym różem pośrodku.

 Taki mały komplecik naszyjnik + bransoletka + kolczyki. Pierwszy raz wykonałam kolczyki ta techniką i myślę, że wyszły całkiem fajne :)

 Zielone druciaki w formie kolczyków oraz zawieszki z łańcuszkiem.

 Kolorowy zawrót głowy na sam koniec jako dopełnienie całości i nasycenie kolorystyczne :) Ozdobi pięknie rączkę młodej damy.
Pozdrawiam wszystkich i do szybkiego zobaczenia :)
PA

2 komentarze:

  1. Piękny ten pierwszy komplet. Tylko dlaczego ten śnieg na blogu, trochę zadrżałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje komplecik ma już swoją właścicielkę:) Co do śniegu to u mnie cały rok taki krajobraz blogowy chyba tak na przekór pogodzie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witam w Agneskowopl :)