Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

środa, 3 października 2012

Inwazja kolczykowa :)

Witam tytuł dość fantastyczny tak jaki i kolczyki które dzisiaj zawojują tym postem :)
Nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda czysto jesienna nic tylko zaszyć się pod puchową pierzynką :P. W moim przypadku jest to jednak dość nie możliwe gdyż posiadam własny prywatny i baaardzo energiczny budzik w postaci mojego dwulatka :)
Tak więc przechodzę do fantastyki 

...na początek niebieskie falowane trójkąciki....

 ...kolejne pomarańczowe jajka he he... tak mi się teraz skojarzyło...

 ...czerwone serduszka swarovskiego...

 ...czerwone jak wyżej ;)...

 ...wkrętki różowe różyczki...

 ...na niebiesko...

 ...kolejne serduszka swarovskiego...

 ....sprężynkowe...

 ...czarne różyczki...

 ...piasek pustyni...piękne!!

 ...serduszka swarovskiego na różowo...

 ...dyskotekowe kule (dolne fioletowe koraliki są szlifowane przez co otrzymuje się efekt dyskotekowej kuli)...

 ...zielone rąby...

 ...biel z ciemną zielenią...

 ...i na koniec żółto czerwone koła...

Pozdrawiam wszystkich zaglądających i życzę spokojnego dnia :)
ja chyba skuszę się jednak na mały spacerek z parasolem
PA




1 komentarz:

Witam w Agneskowopl :)