Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

piątek, 7 września 2012

piątkowo:)

Witam wszystkich piątkowo :) 
Nie wiem jak u Was ale u mnie pogoda zaczyna robić się jesienna :( nie jest wprawdzie jeszcze tak buro ale... Na rozweselenie trochę kolorowych ozdób do włosów, na razie przechodzą fazę testową także nie wiem jakie są w "użytkowaniu" :)

...na początek mój pierwszy tego typu kwiatek :) już wiem że powstaną kolejne :)...

 ...kolejna dość duża ozdoba składa się z małych kwiatuszków, ciekawa jestem czy ktoś z Was to zauważył :)...

 ...turkusowo fioletowa, wyszła niewielka i prawie taka jak zamierzyłam :)...

 ...czarno-złoty kwiat... z spectrą pośrodku...

 ...na zielono moim zdaniem trochę za ciężka a to poprzez szklane koraliki :(...

 ...na pomarańczowo...

 ...na fioletowo...

 ...kolejny kwiat tym razem w turkusach... pośrodku biała perła...

 ...układ podobny do powyższego ale odwrotne kolory...

 ...czarno na białym czy jakoś tak ;)...

 ...złota gwiazdka to tak na koniec..

Wiem, że jakość zdjęć odbiega od ideały ale niestety nie  posiadam profesjonalnego sprzętu fotografującego ;)
pozdrawiam wszystkich czasem zaglądających i zapraszam do komentowania...
PA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)