Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

niedziela, 13 maja 2012

ciąg dalszy nastąpi :)

Witam niedzielnie wszystkich zaglądających, komentujących oraz nowe obserwatorki... 
Za oknem wygląda tak jakby zaraz miał spaść śnieg brrrr. Gdzie się podziało słoneczko, może znajduje się u którejś z Was i podzielicie się troszeczkę?? :)
Dzisiaj ciąg dalszy kolczykowych tworów. 

...na początek kostkowe pasiaki...

 ...łezkowe kamyki swarovski w fiolecie....


 ..niebieskie panterki...

...żółta wężowa skórka...

 ...dwu-kolorowe koła...

..kolejne kamyczki swarovski tym razem czerwone kwiatuszki...

 ...pomarańczowe kule z pomarańczowym dodatkiem cyrkoniowym...

 ...zielone oczka swarovskiego...

 ...takie małe kolorowe...

 ..kolejne tym razem w różu...

 ...a na koniec znowu nutkowo- czerwone...

 ...pomarańcz...

 ...zieleń, na zdjęciu niezbyt apetyczna ale w rzeczywistości jest zupełnie inaczej :)...

 ...i na koniec fiolety...

Dobranoc wszystkim i dziękuję za komentarze odwiedziny i za to że jesteście :)
Buźka spokojnej nocy

5 komentarzy:

  1. świetnie Ci idzie :) śliczne :D
    szkoda, że daleko mieszkasz bo bym Cię najechała i zrabowała choć parę :D a może jakieś candy??
    buziak Aguniu :*
    ps spróbuj jeszcze raz zdjąć weryfikację pliss!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, no szkoda ale od czego jest poczta ;)
      co do candy to nie mam teraz za bardzo czasu ale myślę nad tym intensywnie.
      Nie wiem już jak wyłączyć ta identyfikację yhhh
      buźka

      Usuń
    2. Umieściłam instruktarz na ten temat. Zobacz :)

      Usuń
  2. zielone są świetne, mam nadzieję, że moja reklama twojego bloga troszeczke zwiekszyla twoja popularnośc ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziękuję jeszcze raz za piękny opis mojego bloga na pewno nie zaszkodził a pomógł.
      pozdrawiam buźka

      Usuń

Witam w Agneskowopl :)