Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

poniedziałek, 2 kwietnia 2012

straszne zaległości!!

Witam po baaardzo długiej przerwie.
 Jak w temacie mam wiele zaległości moich tworów do pokazania trochę się uzbierało. Ponieważ dużym powodzeniem cieszą się wszelkiego rodzaju kolczyki, naszyjniki oraz bransoletki sutasz stoi i czeka na swoją kolejkę :)
zaczynam zatem 
...na początek komplecik: naszyjnik, bransoletka oraz kolczyki znalazł właścicielkę i niech jej dobrze służą :)...

...kolejne koralikowe perłowe kolczyki też już nie są moją własnością :)...


...następnie pomarańczowe kule... tych kolorów zacznie pojawiać się więcej na moim blogu :)...


...koraliki swarovskiego...


...także swarowski tym razem w czerwieniach...


...i czarne...


...oraz dwu-kolorowe serduszka...


...zielone kule też już służą właścicielce...


...koła spodobała mi się ich oryginalność i nie tylko mnie :)...


...takie małe wkrętki...


...ten wzór się już kiedyś pojawił, ale tym razem jest w niebieskiej kolorystyce...


...kolejne kulkowe turkusy...


...i na sam koniec żeby nie przynudzać spectra z akrylowymi kulkami....


pozdrawiam i spokojnej nocy wszystkim życzę..do szybkiego zobaczenia :)
pa

1 komentarz:

Witam w Agneskowopl :)