Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

niedziela, 12 lutego 2012

1 % Dla Piotrka

Witam wszystkich niedzielnie :)
 Ponieważ otrzymałam ostatnio wiadomość od mojego kolegi Piotrka z prośbą o przekazanie 1% na jego cel postanowiłam pomóc mu jak tylko umiem i stąd ten właśnie post.
Piotrek jakiś czas temu uległ wypadkowi wskutek którego stracił prawą dłoń. Aby móc normalnie funkcjonować Piotrek zbiera pieniądze na bioprotezę zresztą przeczytajcie sami:

Cześć. 


Pisze do Ciebie w sprawie 1% podatku, od 2 lat jak już wiesz 
zbieram na bioproteze, jak na razie zebralem 15 tys. A potrzeba ok. 100 tyś. dlatego 
też jeśli nie sprawi Ci to problemu to proszę Cie 
o przekazanie tego własnie 1% na mój cel. 

Dodam że nie ponosisz żadnych kosztów przekazania 1% 
na mój cel. Nr KRS który trzeba wpisać to 0000005834 z 
dopiskiem: 



Piotr Szydłowski - proteza 

Z góry dziękuje za pomoc. 
Ps. jak możesz to prześlij tą wiadomośc dalej 

Pozdrawiam 
Piotrek 



Mam dla Was wielką prośbę o przekazanie na Jego cel swego jednego procentu, aby w końcu mógł spełnić swe marzenie... Za wszelka pomoc baaardzo dziękuję w imieniu Piotrka...

Pozdrawiam i miłego niedzielnego wieczoru życzę...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)