Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

wtorek, 10 stycznia 2012

kolejna inwazja kolczykowa...

Dobry wieczór..
Jak sam tytuł mówi dzisiaj kolejna inwazja kolczykowa, gdyż trochę mi się tych wynalazków nazbierało :)
Na początek taki mały komplecik... Osobiście bardzo mi się podoba... i tak się właśnie zorientowałam że to mój pierwszy tego typu naszyjnik hmm... debiut zaliczony :


koraliki srebrne spectra..coś jest takiego w tych koralikach że baaardzo mi się podobaja :)

kolejne wkrętki, bardzo malutkie....


...na zdjęciu zbytnio nie widać, ale musicie uwierzyć mi na słowo że jest to szary kolor :P


...następnie taki komplecik kolczyki + pierścionek...


....o i to coś dla bardziej odważnych i lubiących duuuużżżeee koła (znam parę takich osób), jak widać centymetr w tym przypadku uzasadniony:")


...kolejne wkrętki tym razem fioletowe..


....i bordo....


....to na tyle tych wkrętek :p jak narazie oczywiście hehe...następne to zielone kwadraciki...


....zachwyt nad koralikami spectra chyba jest w tym przypadku uzasadniony :)


...na dwu kolorowo...


...a tutaj coś zupełnie innego tak już bardziej na walentynkowo...


pozdrawiam serdecznie....miłej nocy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam w Agneskowopl :)