Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

niedziela, 15 stycznia 2012

kolczykowanie....

Witam wszystkich bardzo serdecznie... 
Jak już sam tytuł mówi zostałam wciągnięta w wir kolczykowania i chyba można powiedzieć że się uzależniłam :) Dobrze że mój czas na te kolczykowanie jest ograniczony bo bym Was zamęczyła hehe

...na początek branzoletka i kolczyki...


 projekt już dobrze znany ale tym razem z czerwonymi, nie czarnymi kamyczkami jakoś osobiście bardziej mi się podobają... zresztą oceńcie sami czarne kamyczki

...kolejne czarne wkrętki... i w tym miejscu bardzo dziękuję Wioli  wioletkowo.blogspot.com/ za cenną radę....


...następnie zielone pasiaki....


....no i takie moje zielone eksperymentowe twory...


...na pomarańczowo-kolorowo-tęczowo...


....jak już pisałam spectra mnie opanowała, poniżej kolczyki z koralikami spectra...


....czarno-czerwone a raczej bordowe ;D...


...i takie blaszane koła...
w rzeczywistości bardzo się mienią w świetle


....marmurkowe niebieskie koraliki z pomarańczowymi do kompletu...


....czarne serduszka...


...a na sam koniec takie malutkie koła... 
rozmiar mały ale wyglądają ciekawie :)


to na tyle mojego zamęczania Was :)
Dziękuję wszystkim którzy dotrwali do końca postu...
pozdrawiam i życzę spokojnej nocy pa


1 komentarz:

  1. Szalejesz kobieto! Ale z pozytywnym skutkiem bo kolczyki i bransoletka są super :)

    OdpowiedzUsuń

Witam w Agneskowopl :)