Odwiedziły mnie juz ... dziekuje :)

niedziela, 20 listopada 2011

nowy członek rodziny :)

Dzisiaj witam odpustowo.
Byliśmy na odpuscie i rozpuście. Oprócz wiertarki oraz młotka me Dziecie otrzymalo także fajowego misia, który jeszcze nie został mianowany. Stał się za to nowym członkiem rodziny :)


A oto i on.... może ktoś wpadnie na pomysł i znajdzie mu godne imię...
Jest większy od mojego dziecka.
ps. Za najciekawszą propozycję czeka nagroda

Z okazji dziesiejszego dnia powstaly także takie oto jagodowe kolczyki

...

Pozdrawiam nowa obserwatorkę...

Szczególne uściski dla mojej Siostrzyczki- Szwagra oraz Siostrzenicy...
Kocham Was i jestem całym sercem z Wami :)

2 komentarze:

  1. Kolczyki super. Rodzinę pozdrawiam i ja. Jeśli trzeba trzymać kciuki to trzymam.
    Misio fajny. Szkoda, że uchodzi z nich hel i robi się flak. :(
    może patysio??
    pozdrawiam Aguś!

    OdpowiedzUsuń

Witam w Agneskowopl :)